Հանրակրթական դիջիթեք 2024

  1. Իմ ուսումնական  բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։
    edublogs.org-ն է, երբ պետք էր հարթակ ընտրել, մենք փոքր էինք և մեր փոխարեն ընտրել է ընկեր Մարգարիտան։
  2. Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում։
    Word, PowerPoint, Paint, Aspire, Quizizz, GeoGebra classes, wordclouds․
  3. Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն եմ  առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։
    Word-ը, քանի որ դասերի մեծ մասը հենց այդ ծրագրով է
  4. Ի՞նչ համակարգչային նոր ծրագիր եմ  սովորել  դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։
    Դպրոցում եմ սովորել վերը նշված բոլոր ծրագրերը։
  5. Սովորող-սովորեցնող ի՞նչ  նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս է կիրառում։
    Մասնկցել եմ սովորող-սովորեցնող նախագծին, սովորել եմ GeoGebra classes ծրագրը և հաճախ եմ օգտագործում։

LOGO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *